.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئيات سفر ميرحسين به مازندران

نايب رئيس ستاد ميرحسين موسوي در مازندران جزئيات سفر ميرحسين كه قرار است در هفته آينده انجام شود را اعلام كرد.

به گزارش  فارس ، اسفنديار عشوري عصر امروز در نشست مشترك مسئولان ستاد مير حسين در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر ميرحسين از فرودگاه غرب مازندران آغاز مي‌شود، پس از ورود به فرودگاه، مير حسين به ديدار علماي شهرهاي غرب مازندران مي‌رود و پس از آن در شهر چالوس كه مكان آن اعلام مي‌شود سخنراني خواهد كرد.
وي ديدار با مردم شهرهاي رويان، نور، محمودآباد و فريدونكنار را از ديگر برنامه‌هاي ميرحسين در غرب مازندران اعلام كرد و خاطر نشان كرد: حضور در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران در بابلسر از مهم‌ترين برنامه‌هاي ميرحسين در مازندران است.
عشوري از افتتاح ستاد مير حسين در بابل خبر داد و تصريح كرد: ديدار با نخبگان مازندران، ديدار مردمي در سالن سيد رسول حسيني ساري و ديدار با نماينده ولي فقيه در مازندران از ديگر برنامه‌هاي ميرحسين در مازندران است.
وي با اشاره به اينكه ششمين سفر انتخاباتي ميرحسين در مازندران اتفاق مي‌افتد، تصريح كرد: مير حسين براي تجديد ميثاق با شهدا در فريدونكنار بر سر مزار حاج حسين بصير خواهد رفت.
مدير كل سابق راه و ترابري مازندران با دفاع از راي اصلاح‌طلبان در خرداد 84 اضافه كرد: اصلاح‌طلبان در خرداد 84 در انتخابات نهم رياست‌‌ جمهوري 17 ميليون راي آوردند در حالي‌ كه راي اصولگرايان فقط 10 ميليون در دور اول بوده است.
اين فعال سياسي استان مازندران شرايط اقتصادي كشور را شرايط بساماني نداست و بيان داشت: در بسياري از موارد بودجه در جاي خودش هزينه نشده است.
وي با تاكيد بر اينكه صندوق ذخيره ارزي نبايد خالي مي‌شد، افزود: سياست خارجي دولت نهم مورد انتقاد بسياري است به ‌طوري كه اعتبار ايران در مجامع بين‌‌المللي به كمترين حد خود رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرهاد گیلانی 12 ارديبهشت 1388
برادر عزیز وگرامی آقای موسوی
لطفا برنامه ای هم در شهر آمل داشته باشید. مقدمت گرامی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.